Om att vara i trygghet!

Dagens lunch bestod av två bananer och två digestivekex. Tummen upp?! Hahaha

Hade med mig mat men den smakade så illa att jag inte kunde äta den. Får hoppas jag inte dör av hunger sen. Hade tänkt träna också efter jobbet men kanske inte blir så effektivt med för lite lunch?!

Jag känner att sex dagars jobbande börjar ta ut sin rätt. Sitter här på rasten och är helt slut!
Men det kan också ha att göra med att det var värsta folksamlingen utanför min lägenhet i natt vid tolv. Typ tio utländska killar som spelade musik, skrek och verkade ta sönder lite saker. Väldigt obehagligt kände jag att det var, men tyckte att ringa efter polis var lite att ta i. Det är väldigt mycket gäng som är utanför min lägenhet och håller igång. Jag känner mig väldigt illa till mods och ogillar den mentaliteten de uppvisar. Själv är jag inte van vid sånt. Tycker det är konstigt med människor som har så mycket agg inom sig att de ska förstöra för andra. Själv vill jag sprida positivitet runtomkring mig. Och i denna stad känner jag av väldigt mycket negativitet. Vet inte om jag klarar av att bo kvar här.

För jag känner mig inte trygg. Inte för fem öre. Och det tär på min energi..

Kommentera

