Äntligen äntligen ledig..

Vad händer då om inte migränattack med nacke som känns av, och då är det bara att intaga position på spikmattan.

Typiskt!

Jättefint väder ute men det går inte att ligga i solen med migrän. Men det är väl bara att lyssna på kroppen. Vila behövs idag helt enkelt efter att nästan ha jobbat ihjäl mig i två veckor.

Annars så kan jag verkligen rekommendera håroljan jag köpte för några veckor sen!

20140723-114243-42163643.jpg
Det är inte många oljor som fungerat på mitt trassel till hår, då jag prövat en hel del, men denna så blev håret riktigt fint!

Lovely!

3 reaktioner på ”Äntligen äntligen ledig..

Kommentera

