Älska chinos!

Jag har två par chinos som jag älskar. Dessa från Filippa K är ett par av dem. Så skönt och så snyggt!

20140724-091314-33194654.jpg
Dock glömmer jag bort dem emellanåt så när de kommer på känns det som jag har köpt nya, fastän de har flera år på nacken.

Vad har du för favoritplagg i garderoben?

7 reaktioner på ”Älska chinos!

  1. Jag vet inte, kanske min AC/DC kavaj eller någon av skinnjackorna eller någon av alla snygga boots, för att inte nämna alla sneakers…

  2. Ja just dem också. Mitt favoritplagg är det jag tar på mig på morgonen, sen varierar det vad det är, men i nuet är det alltid det

Kommentera

