It’s all so quiet..

Ja, jag märker ju verkligen att vännerna har semester med sina respektive. Så tyst det är i min mobil att jag får kolla så den lever..

Och jag dejtar och flörtar så kopiöst mycket nu. Jag går på picknickar i solnedgången och hånglar så läpparna svullnar. NOT!
Guu vad tråkigt det känns!! För jag vill ha svullna läppar av hångel. Just nu jobbar jag bara och har inte ork till att göra något annat. Funderar lite på att öppna upp en profil igen på dejtingsajten. Vill egentligen inte då det inte givit något bra resultat innan. Men förmodligen behöver jag få lite bekräftelse på att jag är fin.. Det har jag inte hört på allt för länge. Och som singel kan det vara dödfött med sånt i perioder, så jag suger åt de få komplimanger jag får som en svamp.

Men om 1,5 vecka går jag på semester!!! Underbart!

9 reaktioner på ”It’s all so quiet..

Kommentera

