Näst sista lördagen!

Igår var jag tröttare än tröttast. Vilade en halvtimma när jag kom hem men kastade in handduken och gick till sängs redan vid 20.30. Helt slut!

I morse kände jag mig tyvärr inte färdigsoven utan var helt matt när jag skulle sminka mig inför jobbet. Tror söndagen blir en lugn dag för mig med mycket vila! Nu när jag inte dricker kaffe längre (tillfälligt inför retreatet) så är jag SÅ mycket tröttare än vanligt. Känner mig nästan som jag ska gå under. Det är ju rättså märkligt vad koffein kan göra för kroppen!

Men en vecka kvar. En vecka och sen bara lugn och ro. Ska bli SÅ behövligt!

❤️❤️❤️

2 reaktioner på ”Näst sista lördagen!

Kommentera

