Blod, svett och vikter..

Vaknade klockan 01 och gick på toa. Fick mensen och mensvärken från helvetet. Trodde jag skulle föda så ont gjorde det. Höll till och med på att svimma på väg in till sovrummet. Så var glada ni män som slipper detta!
Men en Ipren, med en kudde som tryckte mot magen och en timma senare gick det i alla fall att sova.

Efter jobbet hade jag tänkt mig ta mig till nya gymmet, fixa ett årskort och träna. Dock skulle de ha kampanj lite längre fram så tjejen jag pratade med tyckte jag skulle teckna det då. Men träna fick jag göra i alla fall! Och JÖSSES så många snygga män det var där! Jag tappade hakan. Däremot gjorde jag nog inte så stort intryck när jag kom in som en dränkt katt med stora nördglasögon. Men det var bara för mig att lyfta de största vikterna för att kompensera det hela. Jajamensan…

Jag kommer få dejta så jäkla mycket…. (Sarkasm)

13 reaktioner på ”Blod, svett och vikter..

  1. Vad snällt av dem att låta dig vänta med att teckna abonnemang och träna innan. Tänk att man jämt måste vara kvinna och ha den där satans värken alltså. Så himla onödigt!

Kommentera

