Tre dagar kvar!

Och kan det strula mer med personalen?! Då har min anställda kommit in på skolan och måste gå dit sista veckan på min semester. Kan det SNÄLLA sluta krångla nu!

Jag känner att jag har lust att skita i allt! Det är så tråkigt med de knappa resurser på personal jag har att sånt här är knepigt att lösa, speciellt på min semester! Men jag känner att under min semester så är saker och ting inte mina problem längre. Jag har gjort vad jag kunnat. De får fixa det själva helt enkelt! Det kanske låter kallt men blir det problem får de ringa den högre chefen så får hon fixa saker och ting. Jag ska trots min semester komma och göra månadsavslut. Men mer ska jag inte göra där.

Jag har rätt att ha en lugn semester!

5 reaktioner på ”Tre dagar kvar!

  1. Klart du har! Inte lätt att få lojala extrajobbare som alltid ställer upp (som jag var när jag gästspelade inom handeln :)), kallades räddaren i nöden av mina chefer. Sa nästan aldrig nej till jobb.

Kommentera

