Första dagen..

Gick upp tidigt för att det var tid för klippning. Wohooo!! Som jag har längtat!!! Fick då på morgonen meddelande från jobbet som strulade så jag fick åka dit efter klippningen, som dessvärre inte alls blev bra. Skulle klippa lite längre snedlugg men hon hade ingen koll på hur en frisör går tillväga. Hon bara klippte lite på måfå, så ena sidan är lång och andra sidan kortare, men om jag sätter upp håret så blir det ett mellanrum mellan luggen och örat, så huden syns. Hon klippt den för tunn. Så nu har jag några dinglande tesar som ska föreställa en lugg. Skitfult! Dit går jag inte mer..

5 reaktioner på ”Första dagen..

  1. Hår, hår, hår…alltid detta bekymmer. Trösta dig med att det finns minst en (jag) som ser värre ut. Håret på utväxt i pottfrisyrlängd och urtvättad fd orange…inte ens svängdörrarna på Ica öppnar sig så menlös ser jag ut!! Ville bara tycka lite synd om mig mitt i allt :P. Men det suger röv när frisyren blir helt fel, därför har jag också mitt längsta förhållande med min frisör 20+ år, hon VET vad jag blir galen av :D.

  2. Äh men skräp, så jäkla trist när man är totalt missnöjd. Det är ju lite därför jag är så skraj att hitta någon ny nu, min vanliga vet precis hur jag vill ha det och jag har aldrig varit missnöjd när hon har klippt mig.

  3. Vi hade visst samma ”tur” då! Jag fick klippa om luggen när jag kom hem så att det blev lite mer av den samt kapa av fem centimeter på ena sidan, tio centimeters sneddning var liiite för mycket…
    Sitter fortfarande och ser ful ut i övriga håret (även om det är i nacken och jag inte ser det så vet jag att det finns) och vet inte vart jag ska våga gå och klippa mig nästa gång. Kanske testar tantfrisören som ligger närmast? Dit kan jag ju iaf masa mig i en hast om det behöver göras om. 😉

Kommentera

