Tre av fyra!

Så många veckor har gått på min semester. Två på retreatet och en nu hemma. Och jag har gjort typ, ingenting. Tränat lite, mediterat lite, men mest suttit i soffan och kollat på tv. Igår hade jag lite ångest över livet. Vad vill jag? Vad måste jag förändra privat och i jobbet? Men tyvärr blev jag inte klokare. Det är ju hur svårt som helst. Jag håller på att sparar en liten buffert så jag kan börja leva lite. För det känns inte som jag gör det… Bara sitter hemma och Ugglar. Där träffar jag ingen rolig människa tyvärr. Men att komma på vad jag ska göra istället är inte lätt. Jag har inte så många vänner här och folket är inte så inbjudande heller för den delen.. Ska jag flytta igen? Men vart? Vad vill jag jobba med?

Många frågor och inte klokare blev jag. Men en sak som är säker.. Jag ogillar det jag jobbar med, trots att jag är grym på det, så ogillar jag det. Det har jag insett nu…

4 reaktioner på ”Tre av fyra!

  1. Verkar som om du har mycket att ta tag i. Du gör rätt som sparar. Okej livet är lite tråkigt mellan varven, jag vet är i samma sits just nu. Men den ekonomiska säkerheten är underskattad. Så skönt med marginaler när du väl kommer på vad du vill göra.

  2. Ska du gå wild and crazy fjärde veckan då?? *spendera bufferten o låta ugglan uggla på märkliga utkiksplatser…*

    För övrigt måste man inte göra nåt…*tipsar* 🙂

Kommentera

