Alltså allvarligt…

F Y
F A N
vad trött jag är efter att börjat jobba…

Onsdag och jag sitter i soffan är är nästintill apatisk av trötthet. MEN det kan ju bero på att jag också varit på möte i Stockholm igår med jobbet och fick stiga upp vid 4 för att kunna vakna till liv och sen komma hem vid 22.30, för att direkt däcka i sängen.
Jag hann dock med en snabb dejt med en konstnär i 20 minuter innan tåget gick. Han såg ut som en luffare och stora bokstaven T. Bredaxlad med noll kött på benen. Ingen att hålla i när vinden blåser… Men det lilla vi pratade om så var han trevlig, men jag tror inte på någon fortsättning. Nä, ytliga hjärnan gick igång där. F A N hjärnan, take a chill pill!!

Och sen idag, peppa, peppa, PEPPA anställd till att jobba mer med försäljningsbiten plus att en brud från posten kom med paket på morgonen och var grymt otrevlig. Och jag blir arg på mig själv för att jag reagerade på hennes otrevlighet och inte bara kunde låta det rinna av mig.

Well, jag har levt i en liten bubbla i några veckor för att nu komma ut i verkligheten…

Jag saknar den myspysiga bubblan..

5 reaktioner på ”Alltså allvarligt…

  1. Hehe, hade du tänkt dig ha penetrerat en konstnärs beautiful mind på mindre än 20min?? Värre än Dr.Phil isåfall jue..;-)

    En konstnär med kött på benen?? Finns det?? =P

Kommentera

