And then it was tuesday…

Underbara tisdag..
Solen lyser och det är kyligt ute. Det nalkas höst och jag älskar det!
I lördags hade jag min bästa vän på besök och det blev en massa fika, tjöt, jag hjälpte henne med att piffa till hennes CV och så gick vi på stan. Där någonstans på stan, tappade jag kontrollen över min ekonomi och för en gångs skull handlade jag kläder. Här ser ni ett smakprov på det jag köpte. Tröja och kjol från Lindex.

IMG_3040.JPG
Nu brukar jag inte ha sådana häringa kläder men det kändes definitivt som jag! Ibland behöver ialla fall jag en puff i rätt riktning då det gäller att hitta min stil. Det är så lätt att se och hjälpa andra.

Och dagen till ära är jag inte bara lite piffig utan ska gå på dejt.. Med en alldeles för ung man. Ja, vi får se… Nervös är jag allt!!

6 reaktioner på ”And then it was tuesday…

  1. Kläder prick i min stil. Jag vet inte hur många tråkiga tisdagar (och måndagar, onsdagar, torsdagar, fredagar) som har räddats upp av en snygg pennkjol, blus/tisha och höga klackar. Så classy!

  2. Vem har klassificerat dejten som alldeles för ung då?? Inte är det väl du ändå..;-)

    Inte för jag vet vilka åldrar vi pratar om nu, men nog bör den outfitten funka på alldeles för unga osså..!! (eller om det är figuren som gör kläderna..*s*)

Kommentera

