Gårdagens möte..

Vi möttes upp på sushirestaurangen och köpte med oss mat hem som blev hos mig. Hans ställe var ju SÅ stökigt.. (Bra jobbat där av honom!!)

Samtalsämnena var det inga problem med och tiden gick jättefort. Vi satte oss i soffan och pratade ännu mer. Det blev kroppskontakt, med att sitta nära varandra när han visade mig något på telefonen. Det var det som hände egentligen.. Och att vi tramsade riktigt mycket! DET var nog första gången det var någon man, som det var så kul att larva sig med..

Men som sagt, inget annat hände än att vi bara pratade. Inga snuskiga detaljer att delge er, tyvärr! Jag fick dock känslan att han ville mer men att han inte vågade.. Idag så messade jag honom och tackade jag för gårdagen och fick ett svar på det men inget mer..

Så vi får se. Jag kan tänka mig att umgås med honom mer för att lära känna honom. Om inget annat kan det bli en riktigt rolig människa att umgås med.

To be continued…

23 reaktioner på ”Gårdagens möte..

  1. Det lät som en riktigt najs dejt! Det där larvandet är ju bara bäst 😀 För mig är det beviset på att kemin finns där. Kanske är det bara en fördel att snuskandet inte kommer på en gång?
    Kram

  2. Hej! Hittade din blogg via en kommentar du hade lämnat på singelbloggen. Gillar vad jag läser och addar dig till listan över bloggar jag läser. 🙂 Tack för trevlig läsning!

  3. Menar du alltså att han inte nämnde en enda gång att du nog var lite gammal?? Eller hur ofta intalade du dig själv att han nog var lite för ung?? Eller kom du på att personkemin nog var viktigare?? 😉

    • Nja, det visade sig att han hade kollat upp mig så han visste precis hur gammal jag var. Förmodligen att jag mer tyckte han var för ung. Men han drev om min ålder…
      Personkemin är ju definitivt viktigast men sen är det ju med åldern ett litet krux, i vilken fas du är i livet. Oftast kanske en 25-åring vill vänta med att skaffa barn, medan jag kan vänta men inte för länge. 🙂

Kommentera

