Work it!

Lördag och jobb!

Kan säga att när jag kom hem från jobbet igår, var jag inte uppe så länge. Halv nio knoppade denna dam och det berodde inte minst på krocken, men även att chefen kom på besök och vi hade en diskussion angående att jag hade kritiserat henne och hennes brist på kommunikation med en annan medarbetare och hon ville klargöra vissa saker. Enligt henne var det att det var mitt fel som situationen hade uppstått, och jag insåg att hon är sådan som person som själv är rak och hård mot andra, men inte kan ta kritik och erkänna fel när det kommer till henne själv. Det minskade mitt förtroende för henne rejält tyvärr.

Men idag så är det nya tag. Jobblördag och dags att piffa till sig igen! Denna gången linne från Monki, kjol från Lindex och ballerina från Nilsons. Koftan är gammal trasa från vila.

IMG_3079.JPG

11 reaktioner på ”Work it!

  1. Hoppas att du är okej efter krocken!!!
    Det är lättare att kritisera någon annan än att själv bli kritiserad.
    Det är också lättare att ge negativ kritik än att ge positiv kritik.
    Jäkligt trist faktiskt…

    Kram ❤

Kommentera

