En helt vanlig torsdag!

Har känt att en förkylning varit på väg så jag köpte mig kan jang för att verkligen förebygga eventuell sjukdom. Brukar ta kan jang men inte på detta tidiga stadie. Och igår kände jag mig RIKTIGT dålig. Täppt i näsan, frös och superseg. Gjorde mig lite te, sen orkade jag inte vara uppe längre så jag struntade i den dagliga meditationen och la mig vid 21.

Idag känner jag mig relativt bra. Kanske behövde vilan. Vill inte vara sjuk nu då jag ska nästa vecka iväg på en grej som jag förbetalt! Men jag kör på att lika bra att piffa till mig så kanske jag mår bättre!

IMG_3093.JPG
Gammal kofta, ny tröja från Monki, kjol från Lindex.

6 reaktioner på ”En helt vanlig torsdag!

Kommentera

