What to say?!

I fredags kom lammköttet in på jobbet då han gick som civilvakt, och vi pratade en bra stund. Han var lite flörtig kände jag, så på lördagen så messar jag och frågar om han vill ses på kvällen. Då får jag svaret att han vet inte vad planen är, så han ville återkomma om det.. Då kände jag att jag inte ville sitta och vänta på att få ett svar så jag messade att det är bättre att ta en annan dag.. Sen hörde jag inget mer förrän i onsdags då han frågade om jag hade haft en bra helg. Jag svarade på det och frågade hur han helg var och vad han hade hittat på. Inget svar på det…..

Så jag lägger ner det lammköttet! Jag har varit tydlig att jag vill träffas medan han springer runt ämnet som en katt runt het gröt och inte vågar fråga själv, och jag pallar inte sånt. Då får det va!

NEXT! 😉

Det roliga är att i måndags fick jag ett mess från ett annat lammkött, träningskillen, som jag försökte på att träffa men som satt på andra sidan hörnsoffan när vi kollade film senast… Jag vet att han skämdes över hur han hanterade den kvällen (kan det vara fyra månader sen?!) då hans bästa tjejkompis sa det till mig på jobbet. Och han undrade om jag ville träffas i helgen trots förra gången. Jag sa okej, tänkte att jag har ju inget annat för mig. Och då svarade han att då ses vi på lördag! HAHAHA.. Här var det lite mer bestämdhet. Så vi får se vad han vill hitta på imorgon då.. Om han vågar?!

Ja, dessa små rädda lammkött. Jag måste se riktigt farlig ut?!

8 reaktioner på ”What to say?!

  1. Åååå fantastiskt och spännande! jag vill också ha lammkött. Och i det fallet får de ju vara skräckslagna, det är ju du som är Vargen 🙂 Dendär första du pratade om påminner om min Snickare, som först tar kontakt och sen inget vill. Det är så konstigt!

    • Ja men verkligen konstigt!! Jag fattar liksom inte.. MEN det roliga är att ofta ångrar de sig och kommer tillbaka. Det har hänt ett flertal gånger. Men då har vargen gått vidare. Tyvärr. 😉

  2. Vad kul med ett nygammalt lammkött! 🙂
    Lite synd dock med den andre, men han verkar ju inte alls veta vad han vill… Och då är det ju svårt att få till något.
    Hoppas att det blir en najs dejt i morgon, du får rapportera sen!!

  3. Nä fy fan inga velande lammkött det går bort. Ska inte prata om mina lammkött men de har fan också passerat bästföredatumet så de är from nu gubbar, kanske lammgubbar? 😉

Kommentera

