Som jag misstänkte..

Klockan är snart 19 och jag har fortfarande inte hört något från lammköttet som ville ses idag..

Och inte för att vara bitter, för det är jag inte, men om han messar senare kan han GLÖMMA att träffas. Jag har svårt för det där, att bestämma att ses och sen liksom inte höra av sig. Det var han som ville träffas så varför dessa lammkött beter sig som idioter har jag ingen aning om.

Inte för att det spelar roll just nu. Jag har det rättså gott här i soffan med en gosig katt, massa tända värmeljus och naturgodis!

12 reaktioner på ”Som jag misstänkte..

    • Nu messade han tillslut men jag kände inte alls för det och tackade nej, och genast så fick jag ångest för att jag inte vill. Men faktiskt är det ju okej att säga nej om det inte känns rätt.

  1. Meeeeeeeeeen!!!! *suck*
    Vilken tid hade han tänkt att ni skulle ha setts då? Mitt i natten eller?
    Jag vet inte hur andra brukar göra, men låt oss säga att det hade varit jag som frågat någon om dejt… (Och SPECIELLT om jag fick en andra chans!) Skulle vi inte bestämt plats och tid direkt hade jag hört av mig dagen innan eller iaf i god tid (flera timmar innan) för att styra upp – och på så vis checka av att det verkligen blir en dejt!
    Kontaktar man någon vid 19-tiden samma kväll går det inte att räkna med att någonting blir av, hela dagen och en bit in på kvällen har ju redan passerat…

    Man ska ju inte behöva höra av sig och påminna om att man tackat ja till en dejt!

    Hade mitt lamm haft sådana tendenser skulle han varit avverkad för lääänge sen! ❤
    Men som tur var sköter han sig ypperligt på den punkten (& jag med).

Kommentera

