På tal om träning..

Okej… Måndag…

Att helgen går i rasandes tempo är helt otroligt. Jag förstår inte riktigt eller hänger med, men det är väl så det är nu för tiden. Trots att jag tog det superlugnt så går tiden apsnabbt!

Men duktig var jag igår. Jag gick till gymmet OCH inte nog med det. Jag tränade BEN….

B.E.N

Ben är grymt tråkigt att träna inte minst när du som jag har fotbollsben och minsta träning för dem så musklar de till sig som värsta Belgien blue ben!
Men trots det så var det dags att ge dem en omgång. Och det känns idag. Svårt att gå i trappor…

Men jag måste rekommendera en app som jag laddade ner igår, TrainingGoal heter den. En träningsapp med fokus på just träning. Ingen mat, vikt eller procentuell skit utan bara träning. Du sätter ett mål på hur många träningstillfällen du vill ha under en viss period och får sen fylla i små rutor när du har tränat. GRYMT peppande!!!

Så nu ska jag öka antalet träningstillfällen i veckan till tre, (kör två ggr nu) och jag är faktiskt väldigt peppad!!

8 reaktioner på ”På tal om träning..

Kommentera

