Kanske lite trött?!

Vaknar med träningsvärken from hell i benen. Men jodå, jag var faktiskt och tränade igår med. Appen är grymt bra pepp!!

Var också duktig nu på morgonen klockan halv sju och stekte pannkakor. Jodå, när inte orken fanns igår är jag tvungen idag. MEN det roliga var att när jag hade gjort morgonduschen och börjat sminka mig så inser jag…

Jag har ju glömt tvätta håret?!

Så här är jag nu på jobbet och har bad hairday PLUS att jag inte hade en aning på vad jag skulle ha på mig, (när jag kollar i min obefintliga garderob) så jag bara krafsade med mig något. Nu är det så kallt ute så jag får byta om på jobbet. Och kontentan blev såhär..

IMG_3163.JPG

Svart, så jäkla tråkigt, men det funkar alltid! Så för att inte se ut som värsta mysmumriken så blev det kavajen över!

2 reaktioner på ”Kanske lite trött?!

Kommentera

