I am where I am supposed to be!

Det är ingen ide längre att kämpa emot. Att vilja mer än vad som är just nu, med kärleken, jobb och meningen med livet. De män jag försöker träffa blir det något konstigt förhinder med, som känns väldigt taget från luften och de jobb som jag söker trots att jag är mer än kvalificerad, får jag inget svar ifrån. Och jag vet fortfarande inte vart jag vill bo eller jobba med..

Så jag inser det nu, att bara vara här och nu och vara nöjd som det är. För det kommer ske en förändring och det väldigt snart. Men jag måste bara finna mig i detta som verkar vara så viktigt för mig just nu.. Och jag förstår vad universum vill säga mig, vad det nästan bankar in i mitt huvud. Att vara ensam, ingen att umgås med om dagarna utan bara träna och meditera…

Och när jag tänker efter så är det väldigt skönt att inse detta och känna lugnet sprida sig i kroppen.

För snart sker det!

6 reaktioner på ”I am where I am supposed to be!

Kommentera

