Powerfredag…

Nä, här blir inga bullar gjorda.

Grymt lugnt på jobbet så dagen har sniglat sig fram. Det är även smålugnt i mitt liv. Jag tränar och mediterar. Fast jag måste erkänna att jag varit dålig på båda delarna denna veckan. Kryssningen tog musten ur mig orkesmässigt och de dagar jag var ledig efter jag kom hem, blev det hemmamys och bara vara.

Men idag fredag, cyklade jag i regn och rusk till gymmet och körde biceps och mage. Igår körde jag också och tänkte även köra pass efter jobbet imorgon. Brukar ogilla att träna flera dagar i rad men eftersom jag latade mig efter kryssningen så får det bli så!

Ha nu en härlig fredag! Själv ska denna brutta ta och korsa benen och meditera.

Pössen

2 reaktioner på ”Powerfredag…

    • Ja, men när jag började ta tag i träningen på riktigt igen för ett år sen så började jag en gång i veckan istället för tre gånger i veckan som jag gjort innan. Och snabbt ökade jag till två gånger då jag fick in det till att bli en rutin. Så starta mjukt är mitt råd istället för att gå all in direkt! Kram

Kommentera

