Work..

Swish sa det så var helgen avklarad. Men jag måste säga att denna helgen var minst sagt lovely! Jobbade i lördags och stack direkt efter och tränade, så på kvällen kände jag mig sådär duktig och mysig så jag kunde kolla på baksmällan och bara garva!

Söndagen gav mig värsta sovmorgonen. Så skönt! Städade lite, tände ljus och lyssnade på musik. Sen ett samtal med en underbar vän som ger så mycket och så mycket att tänka på! Men jag känner att jag går framåt nu. Har lite mer känning över vad jag ska göra och vet att det jag sysslat med tills nu är bara förberedande av vad som komma skall. Det kommer bli så jäkla bra, det som kommer. Det är min känsla i alla fall, trots att jag inte riktigt vet vad som kommer.

Dagen till ära drog jag på mig gammal kavaj till jeansen. Det får den tråkigaste outfiten att bli lite piffigare.

IMG_3254.JPG

6 reaktioner på ”Work..

Kommentera

