Lite nytt i garderoben!

Förra helgen rensade jag Big Time i min garderob. Allt som var slitet eller inte har använts på ett tag fick hänga med till tippen och det var riktigt skönt kan jag säga! Dock så blev både byrålådorna och garderoben ganska så tomma, så nu är det dags att fylla på med lite nytt!

Hade en bonuscheck på Lindex som jag utnyttjade igår på en T-shirt. Sakta men säkert hittar jag grejer.

IMG_3266.JPG

Kjolen är från Lindex med och invigde den idag trots att den legat i garderoben ett tag. Dock är jakten på en kofta igång. Får inte vara för lång för då ser jag ut som en sopsäck. Har ni några tips vart koftorna finns?!

5 reaktioner på ”Lite nytt i garderoben!

  1. Hej, Du har en fantastiskt mysig blogg! Riktigt snygg tröja du köpte och kjolen är ursnygg, passar dig jätte bra.
    Jag tycker det är riktigt svårt att rensa bland skorna, tycker du det eller har du några tips på hur man kan tänka nr man rensar?

    //Johanna

    • Men tack! Vad glad jag blir!
      Hur jag tänkte när jag rensade.. Jag kände efter och frågade mig själv varför jag inte använder detta plagg, hur länge har jag haft det och om det är troligt att jag kommer använda det inom en månad eller två. Blev svaret nej så hamnade det i sopsäcken. Sen hade jag grymt mycket kläder som var gamla och slitna som såg fula ut på. De hamnade också där.
      Det var riktigt befriande att slänga grejer så lycka till med din ”utrensning”!

  2. Åh du skulle vart med och fyndshoppat i januari. 70% på reapriset och jag gick hem med fem koftor för 50-75:-/st. 😀 Har en favvo i kavajmodell jag använder typ jämt!
    Kolla på Gina, köpte en där för länge sen men den är midjekort, V-ringad och med en längre rad knappar vid handlederna. Håller formen än idag och är sååå skön.

    Har också massor jag vill slänga på tippen, bråte och allt möjligt, så är rätt avis på dig som har bil 🙂

Kommentera

