Blåmärkt för livet?!

Kanske inte var den bästa idén med att ta kort kjol och ha ett gigantiskt blåmärke på låret…

IMG_3285.JPG
Annars så hörde jag av mig till vakten igår, tackade för i fredags och undrade om han hade haft en bra helg och fick till svar att han var världens bakfullaste och skulle aldrig dricka mer någonsin. Mitt gamla jag hade nojjat som fasen över att han partajade med sina kompisar i lördags och säkert med en massa halvnakna brudar som juckade mot hans sköte. Men istället så kände jag mig lugn. Och det är riktigt skönt att slippa tänka knasiga tankar, att bara släppa kontrollen och bara vara i nuet.

Lovely! ❤️

5 reaktioner på ”Blåmärkt för livet?!

Kommentera

