Nytt & gammalt!

Fredagen har äntligen anlänt!! Helt underbart! Och det märks att folk har spenderarmössan på sig då det är fullt ös på jobbet. Ska inte säga något för jag själv har spenderat alldeles för mycket denna månaden på kläder.
(Lite ångest över att pengarna tog så fort slut..) Men välbehövligt!

Igår var jag i en butik och fyndade ett par Levisjeans för 300kr som kostat 1000kr. Så då kan jag stryka även jeansköp på min ”att shoppa-lista”. Sen blev det klippning också hos en ny frisör. Det blev helt okej faktiskt. Hon var ung och lite nervös emellanåt. Jag satt så skönt i massagestolen när hon tvättade håret. Sen döm av min förvåning när hon tappade stora flaskan med schampo i huvudet på mig. HAHAHA. Hon trodde nog inte jag blev träffad för hon bara mumlade lite. Jag kunde inte annat än fnissa inombords!

Med fredag så är det kjoldag!

IMG_3292.JPG
Kjolen är gammal men tröjan är ny, från MQ. Bara älskar randigt!!

❤️❤️❤️

Kommentera

