Invalido…

På fredags kväll hade jag vakten hemma och bjöd på tacos och öl. Det var trevligt och han stannade över. Någon framåt kille verkar han inte va, för om jag ville att det skulle hända nåt så fick jag ta tag i saken. Och ja, jag tog tag i saken! 😉

På söndagen så märkte jag att jag hade lite ont i ryggen så jag stack till gymmet och tränade just rygg i hopp om att må bättre. Igår ömmade den lite men jag tränade även dock mage och bröst.

Idag däremot är jag nästintill döende. OMG! Har aldrig haft så ont i ryggen i hela mitt liv!! Det liksom hugger till! Var liksom svårt att smörja in mig med bodylotion efter duschen.. Och det går inte så lätt att jobba heller..
Förmodligen har jag en liten förkylning som satte sig på ryggmusklerna eller nåt plus att mensen är på gång, (och jag har en fet finne på vardera kinden. Ser väldigt roligt ut. Som värsta tonåringen trots mina 30+) för det här var det värsta jag varit med om!

Och jag vet vad ni tänker era snuskhumrar, att jag hade värsta sexet med vakten i fredags och här kommer sviterna. Men så häftigt gick det inte till. Eller?! 😉

Lugnt blir det ikväll i alla fall! Jag, på dejt med min spikmatta!

6 reaktioner på ”Invalido…

Kommentera

