Nästan som vanligt!

Den där träningsvärken har inte varit att leka med.. Jag har varit helt förstörd och trött i huvudet. Att ryggen påverkar så mycket är ganska så intressant. Någon träning idag som jag hade tänkt blir det inte. Fortfarande känning av ryggont och då är det bäst att lyssna på kroppen och ta det lugnt.

Med vakten så har det messats lite sporadiskt. Han är SÅ seg på detta med att svara på meddelanden. Har aldrig varit med om någon så seg, men alla är vi olika och det är ju okej, egentligen.
Själv så känner jag mig väldigt lugn med det hela och orkar inte ta några initiativ till att ses. Det är nog första gången jag verkligen är helt laid back och tar det som det kommer, vilket känns helt underbart!

Vad som känns mindre bra är att jag inte fått träna på några dagar nu. Förhoppningsvis blir det på söndag… Men nu ska jag njuta av att det är sista dagen att jobba i denna veckan. Fredag, äntligen är du här!!

Pössen

Kommentera

