När det vanliga är efterlängtat!

Träningsvärken har avtagit och idag ska jag ta mig till gymmet, äntligen. Jag körde en sväng i söndags så det känns så skönt att återgå till rutinerna.

Däremot är det lite kul när något vi kvinnor har varje månad och som kanske inte är så efterlängtad kan bli just så, efterlängtad!

Mens…

Det är ganska så svettigt när mensen är försenad bigtime! Min brukar vara som ett klockslag, kanske någon dag hit eller dit. Men när den inte kommit på sex dagar så börjar undran.
Gravid är det någon vän som nämner. Såklart jag är, speciellt när snoppar viftas i luften framför mig så är jag gravid.. (Ironi över att just för att jag är singel kan bli gravid SÅ lätt! Till och med om jag skulle se snoppar på bild.)
Däremot så hade jag och vakten lite roligt några dagar innan beräknad mens, men jag virade in honom i gladpack, likt en kokong så det var ju ingen fara där.

Men lugn. Det är jag inte. Sex dagars väntan är över. Den lurades sådär som om det var första april.

Inte okej kropp!! Inte okej 😉

4 reaktioner på ”När det vanliga är efterlängtat!

Kommentera

