Fluff och ben.

Ja, så kom vinterkänningen och mörkret till mig. Ingen sol eller uns till ljus på veckor. Regn, regn och lite mera regn och jag tappade orken någonstans i förra veckan. Luften gick ur och jag behöver energi för att orka ta mig igenom dagarna.

Så idag tänkte jag piffa till mig för att få lite energi som jag behöver. Ser du fin ut så känner du dig så också, den tanken hade jag i morse. Pennkjol, tröja och ljusa strumpbyxor. Hade varit jättefint om jag hade tänkt på att raka mina fluffiga vinterben också… Men det hade jag inte alls tanke på att göra när jag morgontrött stod i duschen.

Kan säga att det syntes. :S

Och att det inte var så snyggt att kombinera fluffben och strumpbyxor…

Kommentera

