Medan ni sov..

Så cyklade jag vid halv 7 till jobbet. Det gnistrade av köld på vägen och mina fingrar gjorde ont när jag närmade mig jobbet trots vantarna var på.

Och jag skulle vilja ligga kvar i sängen. Kvar i värmen med gosig katt istället för att stå på jobbet och prismärka REA. Men det går inte. För idag är det dags. En av årets jobbigaste dagar att jobba, enligt mig. Jag ogillar rea. Det tar fram det värsta ur folk, det stökas och de slänger varor på golvet så de blir skitiga.

Men det är bara att gilla läget just nu och förmodligen går dagen jättefort och alla är vänliga!

Och snart blir det nytt år, nya möjligheter. Vad ska ni göra på nyår då?

Kram

2 reaktioner på ”Medan ni sov..

Kommentera

