I´m sorry..

Det hann visst bli lite februari av det hela och jag har varit lite frånvarande från bloggen. Är det någon som fortfarande läser?!

Whats happening then?!

Allt och inget..
Min far har varit sjuk ett bra tag och det har sett riktigt dåligt ut för honom. Han har tappat många kilon och när han är normalt en väldigt slank man, gör 10 kilos tapp extremt mycket. Undersökningar om vartannat och nämn den undersökning han inte gjort. Helt underbart ändå att när läkaren tog tag i saker och ting så han kan jag väl säga har skannats både utifrån och in. Allt på några veckor. Och nu har de kommit fram till den främsta orsaken vad som är fel. En argsint bakterie i lungan som är besläktad med tuberkulos, där han relativt snart kommer bli inlagd för att få behandling. Det kan ta upp till 1,5 år innan han blir frisk, MEN det är riktigt skönt att veta vad det är i alla fall.

Mitt liv består annars av jobb och träning. Fått igång min motivation till att gymma och när träningsväskan inte varit med på jobbet har det känns konstigt. Lite ögongodis har funnits på gymmet vilket är verkligen välkommet. Just för tillfället får jag allt jobba på att bli modigare så det blir mer än ögongodis..

Men jag trivs med mig själv.

Hoppas ni blir ordentligt uppvaktade imorgon på alla hjärtans dag. Själv ska jag lyxa till det med en extra kopp kaffe på jobbet.

3 reaktioner på ”I´m sorry..

  1. Klickar minsann in här emellanåt! =)
    Vad skönt att de hittat orsaken så han kan få behandling för det.
    Ögongodis är aldrig fel, men det är mumsigare att få äta av det också…
    Alla ❤ kram i efterskott!

Kommentera

