Vad tycker ni?!

Var i några skobutiker och hittade inga, INGA skor att ha nu när det börjar bli vår. Tycker skomodet har stått och stampat på samma modeller nu i flera år. Var inne i en skobutik och frågade kvinnan som jobbade där vad hon tyckte, och ja, hon höll med. Så jag fick den briljanta idén att gå lite outside the Box och köpa ett par som jag inte skulle köpt annars. Och ja… Det blev dessa. 

Ett par gubbarskor.. Inte min stil kanske, men nu måste jag gå lite nya vägar då det gäller stil och kläder. För stilen har jag tappat. För nu är det så märkliga kläder ute i handeln. Prövade en snygg tröja men då var den så vid så armhålorna hamnade i midjan så formmässigt såg jag ut som en tegelsten… Eller så är det superkorta tröjor så jag visar magen och det kan jag minsann inte gå och göra. 

Men vad tycker ni om skorna då?? 

(Har lite smått dåligt samvete för köpet MEN till mitt försvar så fyllde jag faktiskt 35år i lördags och om jag ska få några presenter så får jag fixa det själv..)

17 reaktioner på ”Vad tycker ni?!

  1. Jättefina, tycker det är så snyggt till uppvikta jeans men jag skulle aldrig få det att funka. Jag har insett att jag är en sneakers- och bootsmänniska. Tror de där kommer bli perfekta att spatsera runt i till våren. Ja just ja, grattis i efterskott med!

  2. Jättefina skor!!! =)
    Jag gillar den modellen jättemycket och har redan avverkat ett par svarta, har nu ett par bruna för vår/vinter/höst och ett par svartvita sommarskor.
    Tycker att du gjorde ett mycket bra val! 🙂
    Kram

  3. Mööööööööjligen lite tvåa på pucken här, men Grattis i efterskott då…=D

    Självklart funkar såna skor till dig osså!! (även om du är liiiiite mindre gubbig..*s*)

Kommentera

