En helt vanlig tisdag. 

Jobb och träning står på schemat idag. Och kanske prat med mitt ögongodis på gymmet, om han är där idag. Jag är stolt över mig själv för att jag tagit initiativ till att prata. Det handlar inte om någon lägre pratstund, men vi har pratat några gånger i alla fall. Nu är det dags att jag tar steget vidare.. En fråga om att träffas… Det gör volter i magen när jag tänker på detta, att fråga honom rakt ut om han vill ta en kaffe. Men för att det ska hända grejer så ska jag se till att det gör just det. 

Det är att vinna eller försvinna som gäller. Och det är bara att ta steget.. Det är ju egentligen inget farligt alls. Världen går inte under om han skulle tacka nej. Så pepp till mig att det går bra!!! 

4 reaktioner på ”En helt vanlig tisdag. 

Kommentera

