Det var väl määärkligt?!

att när jag bestämde mig för att fråga ögongodiset om att ses så vart han puts väck! Inget gymvärdande av honom på två veckor..

Nåväl, kanske var lika bra då jag har varit nervös som bara den. Känns konstigt med den där obehagliga känslan i bröstet när jag ska göra något. Men hinder är ju till för att klättras över och nog fasen ska jag övervinna en liten fjuttig sak som att fråga om han vill ses… 

Nu kör vi!

❤️

2 reaktioner på ”Det var väl määärkligt?!

Kommentera

