Fin låt! 💕

http://youtu.be/0HreRkBWwzk

8 reaktioner på ”Fin låt! 💕

      • Nä, det tror jag inte.
        MEN jag drog lite kort på mig och fick svaret att det är lite saker som gör att det dröjer innan vi träffas, men att det är värt att vänta på honom.
        Lite häftigt bara för när jag bestämde mig för att fråga honom om att ses så har han inte varit där och det är väl snart fyra veckor sen. Min känsla är att han är iväg på en resa eller nåt.
        Är det menat så löser det sig. 😊

      • Vad spännande! Är det tarotkort du använder? Och isf, vilka? Är nyfiken på att skaffa egna kanske… Jag får ibland ”magkänslor” kring olika saker, men det är svårt att avgöra vad som är vad. Lättast är att se efteråt när utfallet redan visat sig, vad man egentligen fick veta innan… Man kan behöva vägledning mitt i processen av något slag ibland. =)
        Jag har fått veta lite vad som skall ske framöver, och är på något sätt trygg i det, men samtidigt så är det svårt att förhålla sig till det ovissa.
        Det känns som om vi har lite att diskutera? =)
        Läser du mycket böcker? Är inne i en triologi jag tror du skulle gilla!
        Kram

Kommentera

