Försovning #2

Är en person som sällan försovit sig. Kan räkna på ena handen de gånger jag gjort det under mitt liv. MEN jag måste vara grymt trött för under en vecka har jag försovit mig två gånger.. TUR att jag varit grymt effektiv och faktiskt kommit i bra tid till jobbet ändå, hur det är möjligt?! Tiden måste stått stilla när jag piffade mig. 

Dagen till ära har jag en ny kofta som jag köpt på Vero Moda. Och ja, jag är lite kär i leopardmönster! 🐯❤️ 

 Jag handlar kläder SÅ sällan och ska bli bättre på den fronten. Men jag blir nollställd när jag går in i butiker OCH även på nätet. Jag tycker modet är så konstigt och allt sitter fel… Då är det längesen med andra ord som jag gjorde en rejäl shopping! Mer shopping alltså till mig! WOHOO!!

❤️

4 reaktioner på ”Försovning #2

  1. Så kan det vara för mig också ibland.. att jag ‘försover’ mig men att jag ändå hinner vara i tid på jobbet… så inga kollegor märker nåt 😉

    Jättefin kofta! 🙂

Kommentera

