Jag är en baktant!

Skulle baka havrekakor till jobbet. Har aldrig gjort det innan och det gick så himla bra. Fåglarna kvittrade och solen sken. Sen tog jag ut plåten….. 

 Fåglarna tystnade… HAHAHA. Tänkte inte alls på att de flöt ut på plåten. Kan ju va därför att det stod att det skulle bli cirka 25st. (Jag fnös och undrade hur jäkla små skulle de inte bli dååå?!) Jag gjorde 13 och de blev stora som dassalock… HAHAHA. Note to myself!! 

Äsch då, lite konstig form bara! Och det brukar vara de som är misslyckade som är godast, eller hur?! Hahaha

6 reaktioner på ”Jag är en baktant!

  1. Det är tank som räknas och viktigast av allt kan du slänga ut en kommentar om att du har bakat igår. Sen kan man nämna det i andra sammanhang tex jag var och sprang en mil…det var förresten samma dag som jag bakade osv 😉

Kommentera

