Dag fyra

Torsdag, dag fyra på semestern. Well, det är ju lite knepigt att ha semester, vara singel och inte känna så mycket folk här. Än så länge har jag inte gjort mycket. Läst en bok, tittat på tv, mediterat och tränat. Lite lätt rastlös emellanåt. Vädret har ju gjort sitt till med moln och regn. MEN det ÄR så det ska vara just nu. Jag ska komma ner i varv, släppa kontrollen och njuta av livet. Så det är lika bra att ta tillfället i akt och börja umgås med den person som står mig närmast, mig själv… 

Det går ju att göra saker själv, utan någon vän eller partner. Jag ska bara sparka mig själv riktigt hårt i röven så jag tar mig för att hitta på något. Så imorgon när pengarna rullar in, ja då ska jag ta mig ut på en shoppingrunda! En lite lätt shoppingrunda förstås för jag ska spara pengar till mina utbildningar i höst. MEN jag vill fira lite att jag faktiskt är så grym just nu. Kattsand, kattmat och skönhetsprodukter står på agendan. HAHAHA, jag firar ORDENTLIGT nu inte sant?!

Har ni några tips på saker att göra nu i sommar, som inte kostar så mycket pengar?! Skulle vara gulligt om ni ville dela med er! 

Pössen ❤️

2 reaktioner på ”Dag fyra

Kommentera

