6 månader senare

Igår fick jag ett meddelande från träningskillen som jag första gången träffade och han satt på andra sidan soffan, som när vi skulle träffas andra gången messade mig alldeles för sent så det blev ingen träff, för att efter tre månad eller så bli en fika, som kändes väldigt konstig. Den fikan var för ett halvår sen. 

Igår messade han och frågade om jag ville ta en filmkväll, en riktig filmkväll där vi myser sisådär…

Vaddå myser sisådär?! Och ett halvår senare?! Så jag tackade nej. Kände att det är nog nu med män som hör av sig en massa månader senare och tror de får en chans till. 

Och det kändes SÅ skönt!

9 reaktioner på ”6 månader senare

  1. Någon var visst kåt. Det var inget annat än ”ska vi ligga”. Å det ville du inte och bra att du sa nej.

    Desperat snubbe, två månader sedan..

Kommentera

