Livskvalitet!

Ibland får jag VERKLIGEN sparka mig själv i baken så att jag tar mig för saker. Har varit grymt duktig att träna, meditera och att sen göra ingenting dessa veckor jag haft semester. Men idag var det dags när solen lyste, att ta med mig fika, cykla iväg någonstans till ett mysigt ställe för att njuta av livet.  

 Det var ju fantastiskt skönt att bara vara där med mig själv, dricka kaffe och låta vinden leka med mitt hår. Så jag hoppas det blir mer fint väder så jag kan fika och njuta där några i några dagar till innan jag börjar jobba! 

Underbart!

7 reaktioner på ”Livskvalitet!

Kommentera

