Höst 2015

Och där tog sommaren slut och hösten tog vid. Mig gör det inget. Jag gillar hösten. Luften är kylig, löven ändrar färg och det känns som nystart av livet! Fantastiskt!!

Lite mer än ett halvår har gått av 2015 och jag insåg att jag har inte varit på en endaste dejt. Och det känns helt okej. Det härliga är att jag känner mig lycklig ändå! Som livet är just nu är det menat att vara. Jag vet att förändring är på gång och det som krävs är tålamod!

Snart bara två veckor kvar till min utbildning börjar. Det ska bli SÅ häftigt. Det kommer verkligen bli en nystart för mig. Nya dörrar som öppnas. Underbart!

9 reaktioner på ”Höst 2015

  1. Gillar också hösten! Den är rofylld, det kommer svamp, härliga skogsutflykter, man tänder ljus & myser. På våren vaknar jag ur mitt ide, på sommaren blommar jag upp… Det är bara slaskvintrar jag inte är så förtjust i. 😉

    Vad spännande med utbildningen!! =) Kommer du vara tjänstledig under tiden? Är det något med yoga?
    Kram!

Kommentera

