Nya dörrar öppnas!

Hösten har dragit igång med en rivstart!! En helg har jag varit på healingkurs och det känns SÅ rätt! Massagebänk, visitkort och mobiltelefon har redan införskaffats och jag har redan haft lite kunder som jag börjat hjälpa. Känns SÅ kul!!

Denna helgen är första helgen på mediumutbildningen men just nu söndag är jag på väg till Stockholm för att åka på tidningen Näras andliga kryssning. (Ska ta igen kursen i efterhand då det mest är praktiska saker som tas upp.) Ska bli så enormt kul att gå på alla föreläsningar, seanser och handla kristaller! Var med förra året så nu är jag verkligen förväntansfull!

Så nu börjar min nya resa, ett nytt kapitel och jag ser med spänning på vad universum har för plan för mig!

Kram 💕

5 reaktioner på ”Nya dörrar öppnas!

  1. Har funderat mycket på det andliga. Något som växer inom mig. Jag känner saker..
    Kommer att boka tid för privat sittning hos ett medium, längtar.

Kommentera

