En härlig båtresa

Då gick två härliga dagar bara sådär. Swisch sa det!! Två dagar fyllda med föreläsningar, meditationer och seanser. Det var så mycket jag ville se men tiden räcker inte till för att se allt. Men det jag var på var väldigt givande.

Sen var det ju lite shopping också i form av kristaller och böcker. Det var lite svårt att välja bland kristallerna för det var så mycket fint, men jag hittade ett hänge till halsbandet och ett kluster. Båda är ametist, en lila kristall som är väldigt vacker och bra för intuitionen. 

Fick även en bok signerad med ett budskap som stämde SÅ klockrent. Häftigt! Men någon sittning hos något medium blev det inte. Dels hanns det inte med och om du hade velat så var du tvungen att boka på direkten när dörrarna öppnades. Det gjorde mig inget att det inte blev något sådant, då jag var mer fokuserad på det andra. 

Idag har jag varit seg och blivit jätteförkyld. Snoret rinner och jag fryser så träningen fick vänta och istället inhandlades honung, ingefära och citron för att ha i teet. Ikväll blir det tidigt i säng för att sova igen missad tid. Men det var det värt!
✨✨✨

5 reaktioner på ”En härlig båtresa

  1. Det låter som en riktigt lyckad resa!
    Nu blev jag sugen på att plocka fram min pendel i bergkristall, men kommer inte ihåg var jag lagt undan den. På något bra ställe säkert… =)
    Vad blev det för böcker som fick följa med hem?

    I de två senaste lyckokakorna jag ätit har det stått: ”You will soon meet someone special.”
    Den ena lappen sitter på kylskåpet och den andra följer med mig överallt i plånboken.

    Krya på dig om du inte redan är bättre!
    Kram kram

    • Ja, gör det!! 🔮
      Böckerna jag köpte var: Hon som ser, Behöver jag din kärlek och Väck din mediala sida. Blir till att läsa i helgen!!

      Ja, snart kommer du möta denna ”där”. Men ha tålamod! 😊
      Kram kram

      • Låter som jättespännande böcker!
        Du måste ge en recension sen. =) Nummer två och tre låter spontant som de bästa.

        Tålamod. Vad är det? 😉

        Kram kram

  2. Vad fantastiskt! Är du alltså synsk? Efter många år av skepsis är jag nu helt HOOO HAAA som man säger i Finland (alltså new ageig) och putsar på mina rosenkvartsar. Har en ny blogg! Kram från Kärlekskrank.

Kommentera

