Livstecken….

Jag finns. Jag lever. Jag svävar omkring hos er och läser. Hos er som har blogspot vet jag inte hur många gånger jag kommenterar, men det verkar lönlöst. Det läggs inte upp.. 

Idag är det min födelsedag. 36 år. Och livet känns härligt! Jag utvecklas och ser tillbaka hur annorlunda jag är idag mot förr. Mer trygg, mer kärleksfull och avslappnad. Jag har stora planer för framtiden och det känns så otroligt roligt! 

Jag hoppas ni får en fantastisk dag idag för det ska jag minsann ha! 

💕

  

10 reaktioner på ”Livstecken….

  1. Hej! Grattis på födelsedagen.
    Vet inte om du testat att kommentera hos mig, men ett tips, jag har blogspot, det är att välja att antingen kommentera som anonym eller med namn och webbadress.
    Lycka till 🙂 Kram

  2. Haj och kul att få ett livstecken från dig :). Jag har oxå nåt strul med Blogspot…sen har jag blivit sämst på att kommentera öht. Läser gör jag oftast iaf. Grattis i efterskott och grattis till nya känslan att vara du!

Kommentera

