Jag har bestämt mig!

Förändring är på gång i mitt liv. Saker och ting har fallit på plats. Jag har tänkt i flera år vart jag ska flytta och en dag var det bara helt glasklart. 

Det blir Göteborg! 

Så tips på lägenhet, hyresvärdar, vart jag bör bo någonstans mottages tacksamt! 

Jag ser så mycket fram mot mitt nya äventyr som står med dörren öppen för mig!
Lovely! 💕 

 
  

19 reaktioner på ”Jag har bestämt mig!

  1. Kul. ☺ Angående lägenhet så är det bara en jäkla tur man skal ha dessvärre då många bolag är kopplade mot boplats där man får stå i kö i evigheters evigheter. Vi hittade vår lägenhet på blocket. Många privata bostadsbolag brukar ju annonsera där. Hur stor är du ute efter och vart vill du bo?

  2. Men vad roligt! 🙂
    Vill du bo centralt eller i ett ytterområde med skogen runt knuten?
    Hur ställer du dig till bostadsrätter? Om det är ett alternativ öppnar sig många fler dörrar och alternativ.
    Eller kanske hyra i andra hand ett slag & prova på ett område?

Kommentera

