Gott Nytt 2017!!

Om det nu är någon som läser min blogg så önskar jag er ett Gott Nytt År och hoppas ni hade en fin kväll!

Jag gjorde något helt olikt mig detta nyår. Jag bjöd ut mig själv på nyårssupé!! Körde hela kittet, shoppade ny klänning, piffade till mig med lite glitter i håret och gick alltså ut på restaurang och åt trerätters helt själv! Jag var jättenervös och hade pirr i magen. Konstigt att ett restaurangbesök helt själv kan vara mer nervöst än att säga upp lägenhet och jobb utan att veta vart jag ska…

Kvällen var fantastisk! Helt underbar mat och jag började prata med de som satt jämte mig. Två äldre män, säkert runt 45 som var hur trevliga som helst! När diskot satte igång och klockan närmade sig tolv, gick vi ut och inväntade raketerna. Den ena mannen och jag bytte nummer och sen skildes vi åt. Känner ju ingen här så jag tar möjligheterna att skapa mig en ny bekantskapskrets. 

Året 2016 lämnar jag med stolthet! Har hänt så fantastiskt bra saker. Ny stad och nytt jobb. Känns som jag kommit hem. Äntligen!!❤❤❤

Nu har jag inte hunnit med att utforska så mycket ännu då jag bara bott här i 3 månader, så 2017 kommer med nya fantastiska äventyr och möjligheter till mig!!

Kärlek till er! ❤❤❤

2 reaktioner på ”Gott Nytt 2017!!

Kommentera

