Vår

Utanför fönstret lyser solen på en lite lätt snötäckt gräsmatta. Det är minusgrader ute och biter lite lätt i kinderna när jag går utanför dörren. Fyra månader har gått nu sen jag lämnade min förra arbetsplats och stad. Dagarna är ljusare och det känns som allting börjar vakna till liv efter vinterdvalan. Jag själv börjar vakna till liv igen och börjar lite smått utforska min nya plats där mitt liv befinner sig. Jag har höjt blicken och börjar se saker jag inte sett innan. Alla mirakler som sker och all vägledning som kommer till mig, är jag så tacksam för. 

Allt är som det ska just nu, i denna stund. Och det är så underbart! ✨

5 reaktioner på ”Vår

Kommentera

